Nowoczesny wolontariat - czyli jak nowoczesne technologie mogą usprawnić pracę koordynatora wolontariatu?
Fundacja Centrum Aktywności Twórczej serdecznie zaprasza na szkolenie z nowoczesnych technologii, które obejmować będzie tematykę z zakresu narzędzi wspierających różne obszary współpracy z wolontariuszami: planowania działań i delegowania zadań, promocji wolontariatu, komunikacji z wolontariuszami.
Uczestnicy dowiedzą się jak działają takie narzędzia, jak:
- ZOOM - nowoczesna, niezawodna platforma do wideokonferencji, prowadzenia spotkań i współpracy online,
- Microsoft Teams - usługa internetowa oparta na chmurze zawierająca zestaw narzędzi i usług służących współpracy zespołowej,
- Padlet - to aplikacja, wirtualna tablica, która służy do dzielenie się zasobami z innymi użytkownikami,
- WordWall - prosty sposób tworzenia własnych materiałów dydaktycznych. Testy, łączenie w pary, gry słowne i wiele więcej,
- Trello - aplikacja pomaga we współpracy i wykonywaniu większej liczby zadań. Tablice, listy i karty Trello umożliwiają zespołom organizację i szeregowanie projektów w przystępny, elastyczny i praktyczny sposób,
- Asana - najprostszy sposób na zarządzanie projektami i zadaniami. Zarządzaj całą pracą swojego zespołu w jednym miejscu i zwiększaj odpowiedzialność,
- Canva - internetowe narzędzie umożliwiające tworzenie projektów graficznych.
Start: 23 listopada (wtorek), godz. 16:40
Miejsce: Platforma ZOOM (osoby zainteresowane otrzymają link do spotkania)
Cały warsztat prowadzony będzie na ZOOM, a części warsztatowe w pokojach (breakout rooms).
Zapisy pod adresem mailowym: wiktoriafundacjacat@gmail.com.